loading...
فروشگاه فایل دانلود پو
Iman بازدید : 24 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دستورالعمل های یادگیری غیرقابل فراموش و عمیق زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگر توسط دکتر مجتبی رحیمی

​با سلام و احترام فراوان.

کوچک شما، دکتر مجتبی رحیمی هستم. اگر مصمم هستید تا مهارت های زبان انگلیسیتان را بهبود ببخشید، به شما توصیه می کنم که اصول اثبات شده ای که در این درس آمده است را دنبال کنید. این اصول می توانند برای یادگیری هر زبان خارجی دیگری که شما ممکن است تصمیم به یادگیری آن ها گرفته اید، به کار رود. موفقیت شما در هر سطحی که باشید (متوسط یا پیشرفته)، 100% تضمین شده است. شما نمی توانید این تکنیک های یادگیری را در هیچ کدام از موسسه های انگلیسی ایران پیدا کنید. تضمین می کنم که شما هنگام صحبت به زبان انگلیسی، خجالت زده نخواهید بود و مکث نا امیدکننده ای نخواهید داشت به شرط این که دقیقا این اصول ساده را پیروی کنید. شما بعد از 6 ماه احساس اعتماد به نفس تعجب آوری پیدا خواهید کرد و به طور شگفت انگیزی از پیشرفتتان احساس رضایت خواهید داشت. این یک بلوف نیست. لطفا به من اعتماد کنید و شما به زودی پی خواهید برد که شما با رفتن به موسسه های انگلیسی، پول و زمان خود را قبلا هدر داده اید چون تقریبا همه آن ها از روش های سنتی شکست خورده استفاده می کنند. شجاع باشید و یک نگرش جدید و متفاوت را امتحان کنید چون چسبیدن به روش های قدیمی، نسخه ای برای عدم موفقیت است. شما مرا بخاطر فراهم کردن چنین درس گرانبهایی سرانجام سپاسگزار خواهید بود.

- روش های یادگیری خسته کننده و به طور پیوسته شکست خورده سنتی را دور بیاندازید. یک روش بسیار هیجان آورتر، به یاد ماندنی تر، و ساده ی یادگیری یک زبان خارجی را لمس کنید. با این تکنیک های بسیار مدرن و موفق یادگیری که عملکرد و راندمان آن ثابت شده است، ثابت قدم بمانید. این نگرش ساده را امتحان کنید و به معجزه آن پی ببرید. در این تلاش جدید موفق باشید.

- یک پیشرفت عالی در یک دوره 6 ماهه تضمین می شود به شرط این که شما راهنمایی ها و پیشنهادات مرا به دقت اجرا کنید. اگر شما این مراحل و پیشنهادات را دقیقا دنبال کردید ولی نتوانستید مهارت های انگلیسی خود را بهبود ببخشید (که مطمئن ام این مسئله رخ نخواهد داد چون این روش، یک استراتژی ثابت شده در یادگیری یک زبان دوم است)، پول شما برگشت داده خواهد شد.

- قبل از این که ادامه دهیم، مفید است که یک رزومه مختصری از خودم را به شما بدهم:

استادیار مهندسی نفت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، از بهمن ماه 1394 تاکنون

محقق فوق دکتری، دانشگاه ساسکاچوان کانادا، از شهریور تا دی1393

دارای مدرک دکتری مهندسی نفت با 5 سال سابقه زندگی و تحقیق در کانادا (شهریور 1388 تا شهریور 1393) در یک دانشگاه بسیار معتبر (دانشگاه آلبرتا) که بین پنج دانشگاه برتر کانادا است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی مخازن هیدرکربوری از دانشگاه صنعتی شریف که معتبرترین و رقابتی ترین دانشگاه مهندسی ایران است.

نگارش انگلیسی روان تر و سلیس تر نسبت به نگارش زبان مادری (فارسی). به عنوان مثال، اولین پیشنویس این درس آنلاین را به انگلیسی آماده کردم و سپس به فارسی برگرداندم!

تایید شده بوسیله یک پزشک کانادایی که انگلیسی بنده، perfect است.

نمرات خوب IELTS و TOEFL

ویرایشگر چندین موسسه انگلیسی خارجی و سردبیر چندین مجله انگلیسی خارجی

داورچندین مجله معروف ISI و چندین مجله معتبر انگلیسی داخلی

- رزومه کامل و توصیه نامه های اساتید راهنما و مشاور دوره دکتری بنده در لینک زیر موجود هستند:

http://facultymember.iaukhsh.ac.ir/Masters/default/?action=Biography&masterID=218a0aefd1d1a4be65601cc6ddc1520e&LaID=2

-بنده میتوانم درکلاس های درسم انگلیسی صحبت کنم و به انگلیسی (گفتار و نوشتار) با هر کس ارتباط داشته باشم. این در حالی است که زمانی که در شهریور 1388 به کانادا نقل مکان کردم، در هر دوی گفتار و نگارش انگلیسی ضعیف بودم. به جز 2-3 ترم کلاس انگلیسی که تمرکز آن ها برانگلیسی ابتدایی بود و به علت مشی نادرست دنباله روی ازسیستم آموزشی سنتی مطرح شده در کتاب ها، موثرنبودند، هیچ کلاس زبان دیگری شرکت نکرده ام. بنابراین، شما برای تقویت مهارت های انگلیسی تان اصلا نیاز ندارید که هیچ کلاسی شرکت کنید. اگر شما دستورالعمل های مرا به دقت دنبال کنید، شما معلم خودتان خواهید بود و هم چنان که خودم تجربه کردم، پیشرفت اتوماتیک خود را احساس خواهید کرد. پیشرفتان، غیرقابل باور خواهد بود و برای هر کسی که شما را می شناسد، به طور شگفت انگیزی تاثیر گذار خواهد بود.

- پشتیبانی کامل برای همه کسانی که این درس را می خرند، داده خواهد شد (این پشتیبانی می تواند به زبان فارسی یا انگلیسی باشد) و شامل اضافه شدن شما به گروه آموزش زبان بنده در واتس آپ می باشد. از طریق این گروه واتس آپ، فایل های صوتی و متون بسیارآموزنده معرفی می شوند که شما می توانید به طور رایگان دانلود کنید تا با تمرین بوسیله آن ها، مهارت های انگلیسی خود را بهبود بخشید. به علاوه، تدریس خصوصی برای افرادی که نیاز داشته باشند با یک قیمت توافقی، داده خواهد شد. شماره واتس آپ و آدرس ایمیل من در بخش تماس با ما و پایین صفحه فروشگاه آنلاین بنده و هم چنین در انتهای همین فایل آمده است.

ارادتمند شما

دکتر مجتبی رحیمی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری